Selasa, 17 Disember 2019

BBM3410Satu: DIRI

Assalamua'laikum dan selamat sejahtera,


Nama diberi Muhamad Nor Bin Norlizan, yang berumur 22 tahun dan kini belajar di Universiti Putra Malaysia (UPM) pada semester 5. Kursus yang saya ambil Ijazah Bacelor Bahasa dan Linguistik Melayu, bernombor matrik 195135. Sekarang saya tinggal di Kolej 12 di mana kolej ini terletak di UPM. Saya telah mendapat pendidikan sejak umur 7 tahun sehingga 19 tahun. belajar bermula di Tadika Taska, Sekolah Kebangsaan Kuala Nerang, Sekolah Menengah kebangsaan Tunku Anum Tunku Abdul Rahman, Sekolah Maktab Mahmud, Sekolah Dato' Syed Ahmad.

Negeri kelahiran saya ialah di negeri Kedah, mempunyai rumah di Kampung Tanjung, Kuala Nerang. saya mempunyai lima adik-beradik dan saya merupakan anak sulung. keluarga saya hanya mempunyai dua lelaki dan tiga perempuan. lima beradik membuatkan rumah saya sentiasa tenang, meriah dengan ragam dan karenah mereka.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410Satu: DIRI

Assalamua'laikum dan selamat sejahtera, Nama diberi Muhamad Nor Bin Norlizan, yang berumur 22 tahun dan kini belajar di Universiti Pu...